Bahrain confirms suspension of Saudi-owned news channel

February 9, 2015 1:42 PM

14 0

MANAMA (Reuters) - Bahrain said on Monday it had suspended the operation of a new satellite news channel owned by a Saudi prince shortly after its launch because it had not done enough to combat "extremism and terrorism".

Bahrain's statement, carried by state media, was the first official comment since the new Alarab channel was shut down on its first day of broadcasting after it interviewed a Bahraini opposition politician.

Read more

To category page