Bahrain closes Saudi prince's TV channel after less than 24 hours

February 9, 2015 5:36 PM

3 0

Bahrain announced on Monday the permanent closure of a new pan-Arab news channel owned by a Saudi billionaire that took to the air for less than 24 hours.

The Alarab News Channel had vowed to practise "objective" journalism in a politically-charged Middle East region where leading regional broadcasters have been accused of bias.

Read more

To category page

Loading...