Bahrain-based satellite channel off-air a day after starting

February 2, 2015 2:27 PM

14 0

MANAMA Feb 2 (Reuters) - Bahraini authorities have suspended a television channel owned by Saudi billionaire Prince Alwaleed bin Talal, one day after its launch, following an interview it broadcast with an aide to a Bahraini opposition leader.

Alarab channel blamed technical and administrative reasons for Monday's halt, without giving details. But a Bahraini newspaper and a source familiar with the matter said the channel had been suspended for violating media neutrality.

Read more

To category page