Al Jazeera rejects allegations from Al Gore on Current TV deal

August 19, 2014 10:11 PM

11 0

Al Jazeera rejects allegations from Al Gore on Current TV deal

(Reuters) - Al Jazeera on Tuesday rejected allegations from Al Gore and Joel Hyatt, the founders of Current TV, saying they were false and potentially misleading.

Al Jazeera acquired Current TV for an estimated $500 million in 2013. Gore and Hyatt filed a lawsuit against the Qatar, Doha-based company on Friday for fraud and material breaches of the acquisition.

Read more

To category page

Loading...